All 7 game Reviews


Abobo's Big Adventure Abobo's Big Adventure

Rated 5 / 5 stars

Worth the wait

Okay im addicted now



Stork Shot Stork Shot

Rated 5 / 5 stars

Worth waiting

I remember hyping up for this game ever since You put the trailer on YouTube :P

I didn't think the controls would be that hard but that makes the game more fun ^^

Good job Daniel... my friends WTF face when he saw the whale was priceless



Final Fantasy Sonic X:Ep6 Final Fantasy Sonic X:Ep6

Rated 5 / 5 stars

Hear me people its MASTERPIECE

Well, i will begin by saying that your skill's growth is really amazing.
I also wont lie saying that the way You mixed sprites and blurry background is unique and really pleasing to watch... Okay seems i got the begining done i will now move to the ratings

Graphics : 10
Someone may say "WTF OMG D00d00L u fukin n00b sprites get max 5" so what?
Sprites are aligned perfectly, backgrounds are well chosen and very well blurred also BlackDevilX mixed both sprites and custom made effects in such a NEAT way that i must give it a 10... beat it sprite haters

Style : 10
Yup, I can clearly see you worked hard on that one... The tweening /fbf and timing is BDX's alone here... What else?... Everything is sm00th

Sounds : 9
The music You choose is very good, the voice actors did great job,
I would give a 10 if not that FOR ME hearing DB sounds is like dying couse of their overuse'ness

Interactivity 10
This is a GAME!... Amazing game that did it's purpouse! It kept me entertain for over HALF n HOUR on HARD mode... Why most of you guyz swich to easy right after seeing "You play on NORMAL mode"...
Continuing - The interactivity of this game blew me up to hell (i hate heaven XD)

Story : 10
Well writen, well shown... Unique in its way

Humor : 10
"Take of his shoes?... DONT TOUCH THE SHOES!!..." Oh god... This deserves 10 unlike some, piss, shit, fuck, cock jokes i see here alot... Thats pure humor

Overall : 10
Everything synced neatly, each episode shows more skills of yours.
Very entertaining to watch and uber addicting to play... This really is a masterpiece which lies in the shadows of SMBZ -.- sad truth...
KEEP UP THE GOOD WORK
I enjoyed my time... and im waiting for next episode
5/5
10/10

Thank you
-DuDuL


People find this review helpful!
BlackDevilX responds:

Know whats a shame? This sneaks up into the top 50, and then it suddenly disappears =(.

And funny thing is, i thought the shoes thing was pretty corny when i wrote it XD, but everyone seemed to like it which was cool.

SMBZ -__-

And generally, i dont like to put sex, cock, vulgar or obscene jokes in my flash. I tend to have some level of decency. Not that some of those are wrong, but i know alot of kid watch this type of stuff, and rather not have them turn out like crap.

Dancin all day,

-BlackDevilX


Ignite people on Fire Ignite people on Fire

Rated 5 / 5 stars

ROCK ON!

Thanks DUdE i got new game to play at school ... I hope i wont burn it



Madness Deathwish Madness Deathwish

Rated 5 / 5 stars

CRAZY ANDROMON CONGRATS

YEAH EAEAYAEY YOU ROCK MAN THAT ROCKERD


People find this review helpful!
Arkuni responds:

OH YEAH !!! THANK YOU !!! SO DID YOURS !!


Cat Fling Cat Fling

Rated 5 / 5 stars

i love it

as far my record is 54825
But i saw the SATURN planet xD hehehe... i love the game


People find this review helpful!

Squirrel on the run_run Squirrel on the run_run

Rated 5 / 5 stars

GOOD

VERY NICE GAME... I LOVE IT